Moje najnovšie kurzy

Najnovšie ponúkam výučbu angličtiny na informativnej, zábavnej, modernej, interaktivnej, kvalitnej úrovni pre detí v predškolskom veku. V mini skupinkach. Maximálne 3 žiaci v jednej skupinke vyučovaciej hodine ktorá trva 45 minut, 2/týždeň.

Ďalšia ponuka je vyučba angličtiny pre detí vo veku od 6-9 rokov, prvý stupeň na základnej škole. Tiež 45 minútové hodiny. 2/týždeň.

A tretia ponuka, nie je nová ale tiež ju pridavam tu, angličtina pre detí od veku 10-15 rokov, druhý stupeň na základnej škole. 1 hodina trvá 45 minut. 2/týždeň.

Poznámky ku novým kurzom:

Nie je potreba kupovať si učebnice. Materiáli mám pripravené vopred.

Jediný poplatok ktorý rodič za zaviazuje platiť je poplatok za kurz, iba jeden mesiac vopred.

Mini vyučovacia hodina 3 žiaci v skupinke.

Alebo maxi vyučovacia hodina 5-8 žiakov v skupinke.

Využívam pri učení najnovšie americké a anglické poznatky z oblastí pedagogika, psychologia učenia sa a rozvíjanie pamäti a schopností sa naučiť jazyk rýchlo a dlhodobo.

V mojej praxi nájdete nádych umenia, keďže k umeniu mám blízko, tak využívam aj tieto možností na hodinách, napríklad: čítam príbeh alebo rozprávam príbeh v angličtine a detí majú kresliť to čo počujú alebo chapu z kontextu.

Empatický, trpezlivý a motivačný prístup.

Pravidelný feedback rodičom prostredníctvom mailoveho kontaktu.

Už po 2-3 mesiacoch výsledky su viditeľné a zlepšenie v anglickom jazyku je až na 50-60% u detí. Ako je to možné ? a prečo je to tak ? príďte prihlásiť svoje dieťa na kurz a uvidíte. A je to tak lebo deti su najrýchlejší žiaci na planéte :-) Len im treba dať a pripraviť tie správne a najlepšie podmienky ku rastú a vzdelávaniu sa.

Jeden múdry človek povedal najlepšia investícia je investovať do vzdelávania a športu. Prečo ? lebo zdravá myseľ je v zdravom tele. Ano znie to ako klišé ale je to realita.

Prečo su moje hodiny účinné ? lebo som si vedomá že najlepšie sa učíme ked nas niečo zaujíma. Preto moje hodiny su zaujímavé a zábavné lebo v tedy náš mozog absorbuje informácie na podvedomej úrovni.

Na mojich hodinách žiaci majú povolené hrať sa s balónom, skákať žabku, zaspievať si obľúbenú pesničku, a v tedy nastáva ten zázrak "ich pamäť je jasná" a tým pádom zachytávajú informácie rýchlo a na trvalo.

Ak vas zaujímajú iba známky, tak žiaľ naše cesty sa rozídu, lebo ja učim tak aby deti vedeli jazyk. A verte mi život si nebude pamätať a pýtať znamky ale to čo vedia a ovládajú na aktívnej úrovni. A keď s týmto so mnou súhlasíte tak sa naše cesty opäť spoja :-)

Osobné niekedy ocenujem snahu viac ako výkon.

Moji žiaci na hodinách nesuperia medzi sebou, ale je to dokonalý zohratý tím, keď každý každému je oporou. Silný ťahajú slabších, silný motivujú tých ktorý sa ešte len učia kráčať. Slabší obdivujú silných, vidia v nich "role model" a nezavidia im to čo sami môžu mať alebo byť.

Individuálny prístup sa nestráca ani pri mini alebo pri maxi skupinkách, ako  je to možne neviem ..jednoducho plinieme hodinou.

Často krat sa ma žiaci na konci hodiny pýtajú, to už končíme tak rýchlo ? veď teraz sme prišli ?

Domáce úlohy deťom nedávam. Jediné naučiť sa slovíčka, čítaním a nie biflovanim.

Rôznorodosť, pestrosť, farebnosť su charakteristikou naších hodín angličtiny.

Moje hodiny nie su prísne, čierno-biele alebo tradičné.

Robíme veci ktoré nas bavia a učíme sa anglický.

Neučíme sa z učebníc, tie sme dávno nechali doma, učíme sa ne-tradične takým naším spôsobom :-) hry, kartičky, časopisy, opis, hadanie... atď. Spôsobom ktorý je naším odtlačkom :-) chceme byť iný a dobrý v tom čo robíme.

Hlavné chcem naučiť žiakov ako sa maju učiť. Ako majú si sami navrhnúť hodinu, rozhodovať sa, riešiť, vymýšľať a používať aktívne pamäť na hodinach.

Niekedy chcem aby boli sami pre seba učiteľom, dobrým kritikom a priateľom.

Prečo su naše výsledky tak raketovo rychle ? lebo robíme to čo máme radí. Prečo som použila množne číslo ? lebo hovorím aj za svojích ziakov, kurz nie je o mne ale hlavné o nich alebo o nas ako celok.

Kurz je o angličtine ako svetový jedinečný jazyk, jazyk číslo 1 v obchodnej a komunikativnej sfére.

A keďže nie sme native speakery a nežijeme v anglicku alebo amerike, mojou úlohou je pripraviť pódium kde môžeme reálne v praxi praktizovať tento jazyk. Všeobecné alebo konkrétne, samostatné alebo spolu, s našimi ľuďmi alebo zo zahraničnimy, aktívne alebo pasívne.

Angličtina patri k našej celkovej výbave keď chceme vyraziť do sveta, alebo upútať, alebo uspieť, alebo vyniknúť, je to naša vizitka, a životopis ktorý nám otvára dvere.

Niekedy nezáleží odkiaľ sme, odkiaľ pochádzame ale kto sme a čo vieme. Záleží kto sme teraz, lebo sa meníme presné tak ako sa mení život sám, a zmena je vždy život.

Pred par rokmy som bola čiastočné skeptická ohľadom učiť detí angličtinu v predškolskom veku. Ale v tedy som nevedela to čo viem teraz. Je vedecký dokázané, že čím skôr začneme učiť detí cudzí jazyk alebo tanec, šport alebo nejaké ine hobby a zručnosť, tím rýchlejšie budu mať predpoklady k úspechu. To prebieha na podvedomej úrovni. To však neznamená že keď sme už dospelí že sa ničemu novému nenaučime. Len keď sme už dospelí už tak vela času nemáme :-) preto to môže byť zložitejšie.

Chcete vediet prečo detí su najrýchlejší žiaci na našej planéte ? no predca preto lebo ich pamäť je ešte čistá, ako čistá nenahrata ničím paska. Lebo su hravé. Lebo maju veľký záujem o veci ktore nevedia, su nové, alebo nepoznajú. Milujú zábavu. Majú čas. Nevedia čo je stres. Nerobia si prekážky. Maju obrovské a zdravé sebavedomie. Veria si.  Nie su zaťažené rôznymi zaťažmi ktore môžu trápiť nás dospelých. Su voľné. Su vždy v prítomnosti. Dokážu sa tešiť z aktuálnych aktivit. Lebo radí zaujímavé veci opakujú. Milujú učiť sa nové veci. Pozerajú očami údivu a dôvery na svet. Preto sa učia ľahko a rýchlo. A preto pri detoch musíme zvážiť slová, dôsledne a múdro.

 

" Konečne dnes na hodine budem rozpravat anglicky.."

" Idem na angličtinu..."